Uykusuzokur

Hep kuzeyi gösteren bir pusula ibresi gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da mutlaka bir kadını işaret eder. Her zaman.
Uykusuzokur
Kendini suçlayan erkekleride kadınlar sevmeyi başaramıyor ne yazık ki...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bütün üzgünlüklerimiz, kırgınlıklarımız, hiddetlerimiz, karşımıza çıkan hadiselerin anlaşılmadık, beklenmedik taraflarınadır. Her şeye hazır bulunan ve kimden ne gelebileceğini bilen bir insanı sarsmak mümkün müdür?"
Sayfa 19·Kitabı okudu
Uykusuzokur
Gelen aşk ise mümkündür ne yazık ki...
Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir? Evet, hangisi daha iyi?
Sayfa 137·Kitabı okudu
Uykusuzokur
Kolaysa birşey, hiçbir zaman sonu saadet olamaz...
Sen vazgeçirmek için ben vazgeçmemek için çok çabaladım.
Uykusuzokur
İşe yaradı mı peki?