Dünyadanuzak

Dünyadanuzak
@hilal9722
İnsan derin hayaller içinde kaybolup gittiği zaman hiçbir kelimenin tarif edemeyeceği -ruha karşı şimşek gibi açıldığı anda biten-ebedi bir tebessüm, sonsuza dek sürmeye layık olmaz mı? Zavallı hafıza! Günden güne yok olduğunu hissettiğimiz vücut denilen şu toprak yığıntısının üzerinde durmadan sonsuzluk için çalışır durur… Hüzünlü bir bakışı senelerce muhafaza eder… Bir sözü,bir tebessümü yıllarca saklar… Etrafından başdöndürücü bir hızla geçen bütün hatıra ve tesirleri hemen tutmaya çalışır. Bu tahammülü aşan çabayla bütün kuvvet ve takati  kaybolunca bizi ümit veren istikbal biter; hayatımıza eşlik eden mazi, unutuşlar deryası içinde olur. O zaman ölümcül şekilde yaralanmış bir asker gibi bizi mezarın kapısında bırakarak hizmetini terk eder.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah insanlar,şu kalb-i beşer.Yüz bin manalı bir muamma.İçinden çıkmak mümkün değil.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Layık olan kazanır ve kazanamayan layık değildir. -Goethe
Sayfa 44·Kitabı okudu
Ben neredeyim?İnsan bazan bunu bile bilemez diye düşünürüm…..bizim tükettiğimizi sandığımız hayat denilen şey ,tuhaf ve anlaşılmaz bir şey ve kimse kendi hayatının bile neden öyle olduğunu bilmiyor.
Sayfa 267·Kitabı okudu
İnanırsa insan bambaşka biri de olabilir.
Sayfa 211·Kitabı okudu