"Kitapların bizi seçtiği" söyleniyor, biz kitapları seçmiyoruz, siz de bu görüşe katılıyor musunuz?!
_ Benim için bazen böyle oluyor gibi hissediyorum, kalbim aniden bir kitaba gidiyor, onu satın alıyorum ve onu gerçekten harika buluyorum ✋🏻📖
Merhaba arkadaşlar ben Hint, Cezayir'den.Türk dilini seviyorum ve okumayı da seviyorum 📖bu yüzden Türkçe öğrenmeyi Türkçe kitap okumakla birleştirdim.Umarım buradaki deneyimim güzel ve faydalı olur. Hepinizle tanıştığıma memnun oldum🌻