Artık birilerinin, verginin sadece gelirden ibaret olmadığını, vergi politikasının insanı, çevreyi, gelişmeyi önceleme gibi amaçlarının da olduğunu, vergilemede optimal bir dengenin bulunduğunu ve bu dengenin aşılmaması gerektiğini anlamasının zamanı gelmedi mi?