Hande K.

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okumadan Shakespeare okumayın! /777. İnceleme...
9/10
·293 syf.··
2026 18. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 16 Mart 2026 09:30
Bitti! Uykusuz bir gecenin sabahında yazıyorum şimdi. Önce kitabı, ardından filmi... Beş yüz yıllık acının yükü var ruhumda. Beş yüz yıl acı çeksem içim bu kadar acımazdı belki... William Shakespeare okumayın demiştim bir yazımda, - Hamlet - #157244403 Shakespeare okumak ruhta ve bedende telafisi olmayan hasarlar bırakıyor! Bu kitabı okuyunca daha iyi anladım nedenini, "Büyük acılar yaşayan insanlar ancak büyük eserler bırakabilirmiş geriye. Sanat için yetenek değil, büyük kayıplar vermek gerekirmiş." Ölmeseymiş Hamnet, olmazmış Hamlet! "Her yaşayan ölür, sonsuzluk hepimizin sonu." "İçindeki yaşam sevincini bu daracık evde yaşamak mı öldürüyor?" Böyle başlamamalısın! Bu bir Shakespeare kitabı değil... Hayır hayır! Shakespeare'in oğlu Hamnet'in ölümünü anlatan bir kitap da değil! Bu bir Agnes kitabı! Agnes Hathaway... Vahşi, doğayla iç içe, sezgileri güçlü, kadınların yırtıcı gücünün temsili Agnes. Kurtlarla Koşan Kadınlar kitabındaki kadının emsali, #296633659 kitaba göreyse kimi zaman cadı, farklı bir kadın... Onlar gibi olmazsan farklı olmakla yargılar seni toplum! Ve hatta en yakınındakiler, ailen! "Kadınlar yirmili yaşlarına gelmeden önce bin kez ölmüşlerdir. Şu ya da bu yöne gitmişler ve engellenmişlerdir. Engellenmiş umutları ve düşleri de vardır. Aksini söyleyen biri, hâlâ uykudadır." Bir kadının ne kadar güçlü sezgileri varsa öyle seziyor olacakları Agnes, Bir kadının ne kadar şifalıysa elleri, o kadar şifalı... Hayvanlar ve otlar insanlardan daha çok yer tutuyor hayatında. Yaralı... Ve yaralı Shakespeare! İnsanları birbirine bağlayan yaralarının benzerliğidir belki de! Yarası yarasına denk düşeni sever insan! - Sana aşık olmamın en büyük nedeni bu. +Havada uyuyamayışım mı? - Hayır. Dünyayı herkesten farklı
HamnetMaggie O'Farrell · Domingo Yayınevi · 20249,7bin okunma
Hande K.
Kaleminize ve emeğinize sağlık.Ben kitabı okudum,filmini izleyemedim.Kitabı okurken yas sürecini iliklerime kadar hissettim.Kelimeler yetersiz kaldı .Kesinlikle yılın kitabı diyorum.Paylaşımınız gerçekten çok etkileyici,yüreğinize sağlık.
Katılıyor musunuz?..
En rahat yastık -varsa- vicdandır. Bir insanın vicdanına yerleşip yaşamak ne müthiş bir konfordur kim bilir.
Sayfa 23 - Kafa Dergisi, 138. Sayı, Mart 2026.·Kitabı okudu
Alıntı
Hande K.
Vicdan en büyük mahkemedir.
feminist veya maskülist yada ilgi meraklısı değilim
bu ne cüret gerçekten engellediğim halde yazmaya devam edebilmekte bir premium özelliği falanmı sizin gibi önce beğeni atıp sonra laf atanlardan sıkıldım cidden ya kim oluyorsunuz da bana böyle laflar edebiliyorsunuz bu hem uygulama yöneticilerine hemde o kişiye bir uyarı niteliğinde paylaştığım bişey beni rahatsız edip üstüne bide hakaret niteliğinde sözler eden birine sessiz mi kalsaydım? mesaj kutumuz açık diye illede hakarete mi uğramak zorundayız? orada burada iletimi alıntılayıp dedikodu edercesine de arkamdan konuşmayın gelin konuşacaksanız burdan konuşun iletime dair bana mesajla tacizde bulunanlarıda burada bağlantı ile paylaşacağım :) r2.1k-cdn.com/sig/size:256/pl...
1000Kitap
Hande K.
Lütfen siteyi amacına göre kullanalım.
Merhabalar Bana din felsefesi ile ilgili kitap ya da yazar önerir misiniz?
rtgrl isimli okura yanıt verildi
Hande K.
teşekkür ederim,hemen kitaba bakıyorum