okul sayesinde basladim neden bilmiyorum biraz zor okuyorum belki kelimelerinden dolayi ya da betinlemelerinden ancak daha once cok rus klasikleri okumustum ve betimlemelere alisigik sayilir insallah bitirebilirim ://
Ateşten GömlekHalide Edib Adıvar · Can Yayınları · 202530,3bin okunma