...
acı bana ve sesimi duy
ki haykırışımın sesi üzüntünün toprağına yetişmesin
Yalan olur eğer ki hafız senin hüznünden bıkarsa
çünkü ben senin zindanında olduğum günden özgürüm Hafız-ı Şirazi
Hey gidi hey! Sen tut dünyada tek şeyi delicesine sev,karşında dursun, seninle konuşsun ve seni tanımasın! Olacak şey mi bu? Bütün avuntunu onda ara, ölmek üzere olduğunun farkında olmayan kızından avuntu bekle işin yoksa.
"Marie'ciğim," dedim."Baban var mı senin?"
"Vardı, efendim."
"Nerde peki şimdi?"
İri gözlerle şaşkın şaşkın baktı.
"Bilmiyor musunuz? Öldü."