Hüseyin T.

Hüseyin T.

, bir kitap okudu
7/10
·87 syf.·
2020 38. kitabı
Cahit Zarifoğlu
8.8/10 · 2.716 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Açılırsak birbirimize sen bana, ben de sana dalarsak bana sen ve ben sana erirsek sen bende ve sende ben. işte o zaman ben olurum ben ve sen de sen.
Sayfa 51 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
Neden? Geçmişte güzel olan bir şey, geriye bakarken çirkin gerçekleri gizlemiş olduğu için neden böyle dağılıp parçalanıyor? Evlilikteki mutlu yılların anısı, ötekinin tüm o yıllar boyunca bir âşığı olduğu anlaşılınca neden zehir oluyor? Öyle bir durumda mutlu olunamayacağı için mi? Ama mutlu olunmuş ya! Bazen sonu acı verdiği için bile mutluluğa sadık kalmaz bellek.
Sayfa 35 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat