Sadece üç günlük ömrü olan kelebek papatyaya aşık olur. Ancak öleceğine saatler kala seni seviyorum der
Papatya sadece ben de diyebilir
Ve kelebek ölür.
Ona sevdiğimi neden zamanında söyleyemedim diye papatya üzüntüsünden hasta olur.
Yapraklarını dökmeye başlar.
Döktüğü her yaprakta seni seviyorum der.
Ve sonunda ölür.
İşte o günden beri sevdiğini söyleyemeyen herkes papatyaya sorar.
Seviyor mu?
Sevmiyor mu? diye...
Biz ölüyüz. Bedence ölmemiş olabiliriz. Ama ne kadar dayanabiliriz ki? Altı ay mı, bir yıl mı, beş yıl mı? Ben ölümden korkuyorum. Kuşkusuz, ölümü elden geldiğince geciktireceğiz. Ama pek bir şey değişmez. Sonuç olarak insanız, ölümle yaşam aynı kapıya çıkar.