Kitap okumayı sigara içmekten daha rahatlatıcı bir hale getiren bu kitap insanın içinde biriktirdiklerini yazılı bir dille çığlık atarcasına dile getirmiş.Kırdığım 1puan kitabın çabuk bitmesinden kaynaklanıyor.Yetmedi.
Kitabı okurken her şey çok tanıdık geldi biraz klişe.Sonuna gelene kadar böyleydi düşüncelerim son sayfalar sanki birikmiş bütün duygularımı salıverdi,etkiledi,hissettirdi,tam puanı hak etti ve bitirdiğim ilk kitaplar arasında .