Mustafa Çakmak

Mustafa Çakmak
@iMustafa77
en güzel şey varmaktır bir bakışa her olaydan daha bir aşk olan bir bakışa
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ben ki kanatları en açık pencereden bu yöre insanıyla konuştum zaman cinsinden bir söz duymadım hiç! hiçbir göz sevdalıca yer yüzüne dalmadı hiç kimse bahçeyi görmekle sevdalanmadı kimse bir kargayı bir tarlada ciddiye almadı hiç
Şiir
Hiç kimseye iyilik edemez olduktan sonra, insan hala nasıl bağlanabilir yaşama?
Edebiyat
Hiçbir şey, herkes için iyi değildir.
Edebiyat
- belli ki acının resmini çoğaltacağım gülüşün ölüm gibi sustukça dudaklarında.
Şiir