Davut

Ne yaparsak yapalım, eylemsizliğin acısını içimizde yaşarız..
"Bizim gibiler için en büyük eylem, eylemsizliğin acısını çekmektir."
Sayfa 91 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oyunlarla yaşıyorum bu hayatı.. Kimi figüran, kimi başrol!
"Hayatım, ciddiye alınmasını istediğim bir oyundu."
Sayfa 482 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Söylediklerimi yapsaydım, pişman olmazdım!
"Ben, her zaman söyledikleriyle yaptıkları arasında uçurumlar olan o insanlardanım."
Sayfa 46 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanlar Albayım.. Güzel olan hiç bir şeyi hak etmiyorlar!
"İnsanları sevmeyi unutuyorum. Onlara güvenmeyi, onlarla birlikte olmayı. Bir odaya kapanıp kalmak istiyorum hep."
Sayfa 241 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Dinleyenin yoksa, ömür boyu susarsın..
"Kimse dinlemiyorsa beni -ya da istediğim gibi dinlemiyorsa -hiç konuşmamalıyım. Bir suskunluk içinde kaybolmalı bu kelimeler."
Sayfa 196 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı