Nedendir bilmiyorum, iki gündür canım çorba çekiyor fakat bir yere gidip içesim yok. Çorba bana tüm yemeklerden farklı geliyor, sanki içerisine, muhakkak sevgi ve merhamet konulur düşüncesindeyim. Ya anne yada yar elinden içilmeli gibi geliyor. Yoksa canımın çektiği çorba değilmi?
Günahkâr Adem'in hayırsız evlatları böyledir. Nankör ve vefasız. Gidemedikleri şehirlerin ismini gittiklerinden, kendilerini sevmeyen insanların cismini sevenlerinden, gerçekleşmemiş hayallerin hevesini gerçekleşmişlerden berrak hatırlarlar. kavuşamamak nasıl aşka teşvik ederse, vuslat da günü geldiğinde unutmaya azmettirir.