İbrahim

Nedendir bilmiyorum, iki gündür canım çorba çekiyor fakat bir yere gidip içesim yok. Çorba bana tüm yemeklerden farklı geliyor, sanki içerisine, muhakkak sevgi ve merhamet konulur düşüncesindeyim. Ya anne yada yar elinden içilmeli gibi geliyor. Yoksa canımın çektiği çorba değilmi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günahkâr Adem'in hayırsız evlatları böyledir. Nankör ve vefasız. Gidemedikleri şehirlerin ismini gittiklerinden, kendilerini sevmeyen insanların cismini sevenlerinden, gerçekleşmemiş hayallerin hevesini gerçekleşmişlerden berrak hatırlarlar. kavuşamamak nasıl aşka teşvik ederse, vuslat da günü geldiğinde unutmaya azmettirir.
Ama sorsan, herkes Çobanyıldızı, herkes incitildi, herkes aldatıldı. Peki o zaman inciten kim, kim kırdı bunca insanı?
"Geçmişi hatırlamanın kime ne faydası var? İnsan bir yere gidecekse Önce geldiği yeri unutacak. "
Ona göre her sağlıklı insan, ruhunda en az bir şeytan besliyordu.