İbrahim

Dünyayı kardeşinin anlatımıyla tanıyan bir kız. Gördüğüm sevgiden başka bir şey değildi. Sonuçta ses başkası duysun diye yok mu? Ve aramızdaki bağı oluşturan hikayeler değil mi? Diğerinin görmediği şeyi anlatmaya çalışmak sevgi dolu bir eylem değil mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama insan kendinden kaçamadığı sürece neyden kaçabilir?
Madem Allah'a giden binlerce yol vardı, kim kimin yolunun yanlış olduğunu söyleyebilirdi ki?
Taze toprak kokusunun hüznünü kim kabullenebilir ki?
Elbette öyle
Bir kimseyi nasıl düşündüğünüze göre değişir her şey.