Benibrahimm

Benibrahimm
@ibrahim_cr
Bir ilâhî aşk uğruna yola düşmüş bir genç...
"Ben güldüm, ama içimde sessizce ağlayan bir çocuk vardı kimsenin görmediği."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çok şey istemedim aslında… Sadece içimi görecek bir çift göz aradım."
"Sustuklarım içimde birikti, anlatamadıklarım boğazımda düğüm oldu."
"Sevilmek büyük bir şey değil aslında… Ama eksikliği insanı paramparça ediyor."
“Ben artık kimsenin gölgesinde üşümek istemiyorum. Ben artık kendi içimde sıcak kalmak istiyorum.”