Ne mi yapacağım bundan sonra?
Ayak izlerimi silmek için
sana gelen yolları tersinden yürüyeceğim önce.
Şiir okumayacağım bir süre,
Hediyelik eşya satan dükkanların
önünden geçmeyeceğim.
Senin için biriktirdiğim yağmur suyunu,
bir gül ağacının dibine dökeceğim.
Yeni bir yanlışlık yapmamak için
telefonlara çıkmayacağım
Ardı kuş resimli aynalar
arayacağım mahalle pazarlarında.
Şükrü ERBAŞ ( Senin Korkuların Benim İnceliğim)
Heraklitos'un bir lafı vardır. "Aynı nehirde iki kere yıkanamazsın"... Kitap ise bu cümlenin karşılık bulmuş hali diyebiliriz . Dili inanılmaz akıcı, uzun cümleler olmasına karşın. Bana kalırsa son kısımları harikaydı. Siddharta'nın dönüşümünü tamamladığını görmek okuyucuya keyif veriyor. Tabi bununla birlikte aşina olduğum varoluşsal bakış açısını kitapta görmek ne yazık ki beni hayrete düşürmedi ama işleniş tarzının hoşuma gittiğini belirtmeliyim. Okuyun efendim.