Heraklitos'un bir lafı vardır. "Aynı nehirde iki kere yıkanamazsın"... Kitap ise bu cümlenin karşılık bulmuş hali diyebiliriz . Dili inanılmaz akıcı, uzun cümleler olmasına karşın. Bana kalırsa son kısımları harikaydı. Siddharta'nın dönüşümünü tamamladığını görmek okuyucuya keyif veriyor. Tabi bununla birlikte aşina olduğum varoluşsal bakış açısını kitapta görmek ne yazık ki beni hayrete düşürmedi ama işleniş tarzının hoşuma gittiğini belirtmeliyim. Okuyun efendim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!