Önceleri ölüm ilanları yalnızca benden daha kısa yaşayanlara nispet yapmak için okurdum,ama şimdi bunun bir anlamı olmadığını düşünüyorum,çünkü hepimiz bir an yaşıyoruz ne de olsa.
Peki ya kalbin ne durumda?Sana kimse kalbini dinlemeyi öğretti mi?Bu tür bir karar almak ve sonrasında pişman olmamak için olasılıkları hesaplama konusunda iyi olmana gerek yok,kalbinin sesini dinlemen yeter.Sana hayatının yolunda rehberlik edecek olan,sana en uygun olan,kendini gerçekleştirmeni sağlayacak olan tek şey budur.