WABİSABİ

WABİSABİ
@ictenice
"Yaşadın mı, yoksa yaşadığını mı sanıyorsun?"
Sayfa 33·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Edebiyat ve...
Edebiyat sadece anlatmaz, göstermez. Daha çok saklar. Okur o saklananı bulunca edebiyat var olur.
Vincent Van Gogh'a Yolculuk
Ve o odada yaşadığı büyük yalnızlığın izleri tüm resimlerine sinmiştir sanki. Tüm resimlerinin içinde dolanır yalnızlık. Çünkü bir yalnızlık dolambacıdır ömrü. Ve odadaki en büyük iz kendi gölgesidir; nereye gitse yeniden bulduğu yalnızlığın izi...
Sayfa 25·Kitabı okudu
Kelimeler... Kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor.
''Yüksek insan dışına değil, içine kıymet verendir.. ''
Sayfa 55·Kitabı okudu
Edebiyat