(... Gerektiğinde hüznümle alay edilmesi beni mutlu eder: Beni yalnızca, yüreği kimsenin asla iyileştirmek istemediği iflah olmaz bir yarayla kaplı olanlar anlar... Ve yaralı hangi insan başka bir yara yüzünden "ölmeyi" kabul eder ki?)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Trenler çok daha hızlı gidiyor. Gideceğimiz yere çok daha çabuk varıyoruz.
Bir gün, daha yola çıkmadan varmış olacağız...
Yakında yola çıkmamıza bile gerek kalmayacak.
Sürekli koşturuyorlar, mutluluğun peşinden koşuyorlar. Mutluluk koşarak yakalanmaz halbuki, yürürken yakalanır.
Yavaş yavaş yürürken, kendinle iyi geçinerek, kendinle iyi anlaşarak.
Unutmak, kendini kaybetmek, kendinden kaçmak, kendini kurtarmak için hızlanmak yerine uygun adım yürürken.
"Ne doğumumuz ne ölümümüz ne de doğumla ölüm arasında can çekişerek sürdürdüğümüz hayatlar bize ait. Başkalarının isteklerinden doğuyor, başkalarının istediği gibi yaşıyor ve başkaları yüzünden ölüyoruz. Bizim sandığımız hayat bizim değil, bizim sandığımız beden bizim değil."