i y

i y
@ihsanyuzbasi
Olmamasına razıyım, oluyormuş gibi olmasın yeter.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Korku sizlere zarar vermez, düşlerin zarar veremediği gibi.
Mükemmel olmayan yaşamlarımızda boşa harcanmış zamanların da yeri önemli değil midir?