Yazar kitap sunumunu “Aranızda annem gün boyu ne düşünür, camdan bakan şu teyze, parkta oturup iş makinası seyreden o amca, yan yana camiden dönen şu adamlar ne düşünür, duraktaki insanlar durdukları yerde birbirlerine baka baka ne geçirirler akıllarından diye merak edenler varsa alıp okuyabilir. Sağlıksız şekilde kurulan ‘aile’ kurumunun her bir bireyin hayatını nasıl ipotek altına aldığını ve nasıl felçli hale getirdiğini bir kez daha görmek, her insanın içinde dünyalar, dünyalar, dünyalar var olduğunu hatırlamak, bir roman kahramanının yükünü omuzlarından almak ve biraz daha sıradanlaşmak için okuyabilirsiniz bu romanı.” diyerek yapıyor, bu denilenlerin üstüne ne eklesem eksik kalacaktır. Sosyal medyaki özgün paylaşımlarıyla tanıdığım Şermin Yaşar’ın kaleme aldığı bu ilk romanını sıcak ve bir çırpıda okunacak akıcılıkta buldum. Yazarın yanlış zannedileni haklı çıkarmadaki başarısı da etkileyici. Duygusal modum okuma boyunca açıktı . Sevdim, tavsiye edilir.