İkra A.

İkra A.
@ikrtly
Evet, yeryüzünde bir gezginim yalnızca, bir yolcu! Sizler bunun ötesinde misiniz sanki?
Sayfa 100·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Yaşamın tadını çıkartmak için üstünde durabilecek küçücük bir toprak parçası yeterlidir, altında yatmak içinse daha da az.
Sayfa 99·Kitabı okudu
Edebiyat
Her kitap bir davettir. İnsanı bir yolculuğa, bir seyr-ü sefere, bir keşfe, bazen durup biraz soluklanmaya, bazen koşmaya, bazen aynada kendine bakmaya davet eder.
Edebiyat
Başlarından onca şey geçen insanların yüzleri, kişilikleri değişmiyor mu? Kedilerinki neden öyle olmasın?
Sayfa 44·Kitabı okudu
Hepimiz doğaya fazla bakıyor ama onunla çok az yaşıyoruz.