Sir William Osler’in, “En iyi hekim, hastasına ilaç vermeyen hekimdir” sözünü tekrar hatırlatmak isterim. Benim de hep arkasında durduğum bir sözüm var: “Hastalık tedavi edilmeyecek, hasta tedavi edilecek.” Oysa herkes hastalığı tedavi ediyor. Tedavi yöntemi hastalık tespit edildikten sonra kişisel olmalıdır.