Üniversiteler adeta şakiliğin merkezi olmuş. Çünkü buraları eğitim bilim yuvalarından çok kadrolaşma fırsatı, ballı maaşların alındığı ATM memurluğu için fırsat olarak görülmüş. Yaptıkları hiçbir şey yok. Sabah 9’da masasına oturup bilgisayardan Facebook'a girip bir iki haber okuyup, çay sigara içip, akşama kadar boş muhabbet çevirdikten sonra daha saat 5 olmadan "mesai bitti" diyerek işi bırakan yüz binler var bu ülkede.