Zaten hangi yalnızlık gece karanlığında , enginliğin sessizliğinde ve Tanrı'nın bakışları altında denizde tek başına yol alan bir gemininki kadar dokunaklı ve şiirsel olabilirdi ?
Okudum bitti.Ama bende bittim. Bağlantılara, olaylara,kisilere o kadar ... bilmiyorum. Kitabı bitirdigim gibi yaziyorum düşüncelerimi. O kadar hakkında arastirma yapacagim konu var ki. Oğuz Atay'ı şu zamana kadar araştırma isteği duymamıştım. Ama simdi araştıracağım. Bilmiyorum ne kadar akıcı olsa da olaylar bazen sindiremediğim kadar ağırdı. Ama çok sevdim. İyi ki okumusum. Ayrintili yorumunu mutlaka instagram sayfamda paylaşacağım. Dilerseniz takip edebilirsiniz. @ilknurun.kitapligi
Kendinizi hazir hissettiginiz an baslayin derim .
Yarın kitabın sohbetini bir arkadasimla yapacağız. Okuyacaklara simdiden keyifli okumalar . Sonuna kadar okuyun yarım bırakmak aklınızdan geçse de... AzHakan Günday