Çok çok sevdim. Gerçekten çok güzeldi. Bir bölümünde hüngür hüngür ağlamaktan devam edemedim. İlk defa bir kitapta duygularımı bu kadar yoğun hissettim. Okumayanlar çok şey kaçırıyor. Benden söylemesi =)
Bu aradaa ayrıntılı yorum isterseniz insagram sayfama göz atabilirsiniz. @ilknurun.kitapligi Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnanılmaz sevdim. Altını çizdiğim alıntılar çok fazla. Ben sevdim. Bence okumalısınız. Duyguları yoğun olarak hissedebiliyorsunuz. Keyifli okumalar Genç Werther'in AcılarıJohann Wolfgang Von Goethe