Okumam uzun sürse de bitirdim... Çok sevemedim. Evet bazı yerleri çok hoşuma gitti , ama Dediğim gibi martin eden bende daha ağır basıyor şuanlık okuyacaklara keyifli okumalar dilerim. Instagram bloğuma da beklerim. Adem'den ÖnceJack London
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben sevdim. Ayrıntılı yorumunu mutlaka gireceğim. Ben anlatılanlardan çok altta yatam düşüncelerden etkilendim. Okuyunn mutlaka.Altını çizdiğim sözleri paylaştım. İnstagrama beklerim. Beş Sevim Apartmanı