Verdiği mesaj o kadar güzeldi ki çok çok sevdim. Gayet akıcı olan bu kitabı okumayanlar hiç ertelemeden hemen okusun. Ayrıntılı yorumunu yakın zamanda instagram hesabında bulabileceksiniz. Keyifli okumalar diliyorum. Martin EdenJack London
Kitap bana çok güzel şeyler hissetirdi.iyi ki okumuşum. Çokta beğendim. Az sözle çok şey anlatmış yazar. Ayrıntılı yorumunu yarın instagramda paylaşacağım.( ilknurun.kitapligi) okuyacaklara keyifli okumalar:)) Dört KozalakKarin Karakaşlı