Çok çok güzeldi. Çok sevdim. Karakterler her ne kadar başta karışık olsa da sonradan her şey rayına oturuyor. Mutlaka şans verip okuyun,okutturun derim. En yakın zamanda filmini de izleyeceğim. İnstagramdan ayrıntılı yorumunu yarın paylaşacağım. Keyifli okumalar Gurur ve ÖnyargıJane Austen
Ya çok güzel bir kitap. Bunu bana öneren s a çok ama çok teşekkür ederim. Mutlaka alın okuyun. Çok çok seversiniz. Altını çizdiğim çok şiir oldu. Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar. Sevdiğin alıntıları instagram sayfamda paylaşıyorum. Sizi de beklerim. İnstagram @ilknurun.kitapligi Otların Uğultusu AltındaŞükrü Erbaş
Beyaz GecelerFyodor Dostoyevski maalesef çok beğenemedim, kitap 5 hikayeden oluşuyor. Bu hikayeleri sevemedim. Ama siz belki sevebilirsiniz. Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar. İnstagramda ayrıntılı yorum paylaşacağım.Ayla eva @ilknurun.kitapligi