dragonreader

dragonreader
@imnothazel
𝑰𝒇 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒔𝒕𝒐𝒑𝒔 𝒏𝒐𝒘, 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒊𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒘𝒐𝒓𝒕𝒉 𝒊𝒕.
İki Çarpık Taç kitabındaki favori çiftiniz hangisi ✨Elsperh❤️Ravyn ✨ Elm❤️Ione ✨Ione❤️Hauth Benimki kesinlikle Elm ❤️ Ione
dragonreader
ıyyy hauth ve ionea cift demeyelim lutfen yaaa. hauth igrenc ve zaten birbirlerini sevmiyorlra yani... benım favorim kesınlıkle elm ve ione
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ağustosun gazabı, eylüle umutlar.
selam dostlarımm, bu iletiyi biraz olsun motive olabilmek amacıyla paylaşıyorum. bundan sonra da fırsat oldukça her ay paylaşmaya çalışacağım🧚🏻‍♀️ 🤍ağustos ayı okuduklarım🤍 2 kitapçık sadece... rezillik resmen sjdhsksjlsls 🕯️Orion 🕯️Dorian Gray'in Portresi eylülde toparlanmayı ve okul düzeniyle okuma düzenimi yürütmeyi diliyorum😭 🤎eylül tbr🤎 🕯️ Hainin Mührü 1 reread yapacağız, özlemişim hem kitabı hem Övgü Deveci Safi 'yi😭🤍 🕯️ Kül Kanat o kadar fantastik çekti ki canım... 🕯️ Nişanlı geçen ay başlayacaktım olması, bu ay okurumm💗 🕯️ Akhilleus’un Şarkısı artık okumam gerek... 🕯️ Aranızdan Biri gerilim ve tam sonbahar vibe. 🕯️ Ateşli Silahlar ve Bilardo şefimden kitap okumayı istemek yaa... 🕯️Yıldız Gezgini berilimle okuyacağızz 🕯️ Hainin Mührü 2 olur da okuyabilirsem bir de 2.kitabı okumak istiyorum yoksa yazar tarafından tehdit edilebilirim sanırım okumamam ayıp yani skdhdkdlsldkld aslında buraya ekleyeceğim kitaplar var ama şimdilik böyle kalsın, bu haliyle motivemi sağlayayım🙏🙏🙏 siz bu ay ne okumayı düşünüyorsunuz ve benimkiler arasında merak ettikleriniz veya okuduklarınız var mıı? 🧑‍🌾
dragonreader isimli okura yanıt verildi
dragonreader
☆inciküpeliokur tesekkurlwr🫂❤️‍🩹
ağustosun gazabı, eylüle umutlar.
selam dostlarımm, bu iletiyi biraz olsun motive olabilmek amacıyla paylaşıyorum. bundan sonra da fırsat oldukça her ay paylaşmaya çalışacağım🧚🏻‍♀️ 🤍ağustos ayı okuduklarım🤍 2 kitapçık sadece... rezillik resmen sjdhsksjlsls 🕯️Orion 🕯️Dorian Gray'in Portresi eylülde toparlanmayı ve okul düzeniyle okuma düzenimi yürütmeyi diliyorum😭 🤎eylül tbr🤎 🕯️ Hainin Mührü 1 reread yapacağız, özlemişim hem kitabı hem Övgü Deveci Safi 'yi😭🤍 🕯️ Kül Kanat o kadar fantastik çekti ki canım... 🕯️ Nişanlı geçen ay başlayacaktım olması, bu ay okurumm💗 🕯️ Akhilleus’un Şarkısı artık okumam gerek... 🕯️ Aranızdan Biri gerilim ve tam sonbahar vibe. 🕯️ Ateşli Silahlar ve Bilardo şefimden kitap okumayı istemek yaa... 🕯️Yıldız Gezgini berilimle okuyacağızz 🕯️ Hainin Mührü 2 olur da okuyabilirsem bir de 2.kitabı okumak istiyorum yoksa yazar tarafından tehdit edilebilirim sanırım okumamam ayıp yani skdhdkdlsldkld aslında buraya ekleyeceğim kitaplar var ama şimdilik böyle kalsın, bu haliyle motivemi sağlayayım🙏🙏🙏 siz bu ay ne okumayı düşünüyorsunuz ve benimkiler arasında merak ettikleriniz veya okuduklarınız var mıı? 🧑‍🌾
dragonreader
sen yıne ıyısın😔Ben Sadece 1 kitap okuyabildim rs gazabi beni yakaladigi icin. Bu arada Aranızdan Biri cidden tam sonbaharlikmis simdi bende oyle dusundummm favori gerılım kitabim olur kendısıııııı