ㅋㅋㅋ Bewusst

ㅋㅋㅋ Bewusst
@inexistente
Pensamiento ︎
Etkinizin sorumluluğunu idare etmeyi bilin...
İnsan kendi icinde ölüdüğü an hiç bir zaman diğerleri bunun farkına varmaz ,yaşarken ölmüş insanların üzerine toprak atarlar.Tabii yaşatmak diğerlerinin işi değil ve bu nedenle toprak atarak yaşarken ölmüşleri ölüme itenler onun yaşamında etki yaratmış olurlar.Yani başkalarının hayatına iyi yönde katkın yoksa karışmayacaksın veya sorumluluğunu alacak mısın?
Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En güzel gününüz ne zamandır?
Güzelin tanımı nedirse güzel günün tanımıda odur.Bu yüzden bu soruya cevaplar farklıdır. Amma gerçekte günün ve ya zamanın güzelliğimi vardır.Güzellik neydi? Her insan için farklı güzellikler veya farklı güzel gün hayali varsa veya yaşanmışlıklar o zaman onların toplamı her şeyin güzel olduğu ancak bizim göremediğimiz sonuçuna gelmez midir.Varoluşta her şey güzeldir.Yani ayrı ayrı her insana göre güzel olan şeylerin hepsi tümlüyün güzelliğine sadece farkına varmadığımıza getirecektir.Günlerinizi seçmek zorunlu değildir,bağlılık yaratmayın ki, her şeydeki güzelliği göre bilesiniz.
Felsefe
Ruhun sıkışan bedendeki isyanı..mı yoksa sıkışan dünyadakı
İnsanların daha iyisini sonsuz arzulaması ve bu nedenle kendileri için yaptıklarını düşündükleri şeylerle köleliklerinde master yapıyorlar farkına varmadan. Yaratılış ve sistem her zaman böyleydi.Zamanla kölelik o kadar gelişti ki,köleliği özgürlük diye tanımlayan insanlar büyük azimleri ile çalışıyorlar.Sorumluluk hissiyatı ile topluluğa,ülkeye,kültüre uysallaştırılıyoruz.İsmimizi bile kendimiz seçemiyoruz. Aileler çocuklarını nasıl mı büyütüyor hayvan sahiplenip ona isim takan daha sonra ona yemek içmek vermekle istediği zaman kucaklayan istediği zaman dışarıya atan bir sistem gibi. Özgürlük?! Çocukken bu anlamsızlık,bu kölelik rahatsız ederdi ama zamanla sanki kabul ettirilmeye zorlandık,sanki kabullendik.....Evet varoluşta geri dönüş yoktur. Ama ileride yenilenme ola bilir. Farkındalık,düşünce bizim diğer varlıklara göre en büyük farklılığımız. Ama nedense insanlar büyüdükçe sorgulamıyor,düşünmüyor sanki önceden belirlenmiş gibi yaşıyorlar. Gerçekten insanların bu dünyaya yaratmamalarına rağmen sahiplik yapması garip...
Düşünce
Sınırların bilinmediği dünyada bilinenin ispatı gereklimidir ?
“Kimse denemeden gücünün sınırlarını bilmez.” Bu sadece gücünün olmadığını bahane edenler için geçerli cümledir.Yoksa bir insanın denemeli olduğu zamanlar her zaman aynı anlama gelmez.Yani insan denemesinde gücünün farkındaysa,toplum içersinde bu güce sahip olduğunu ispat etmek zorunluluk oluyor.Zorunlu olmasının nedeni toplumun her zaman iki yol seçenek sunmasıdır.Ve bana göre insan bildiği bir şeyi tekrar ederek vakit harcayacacağına yeni bir şey öğrenebilir insan.İnsan hayatı için zaman ve fizyolojiden önemli gereklilik yoktur.Çünkü onlar bizim avantajlarımızı,dünya ile ilişki vasıtamızı sağlarlar.Dünyanın,eğitimin ve diğer sistemlerin hepsi insan vaktini çalmak ve onları gereksiz yere meşguliyetlerle kor etmek.Yani nasıl çocuk ağladığında susması için bir şeyler verip kendi işini yapmaya devam eder. Sistemde de öyle istediğimiz şeyi verdiklerini sanıyor ve uykulu bir şekilde olanların farkına varamıyoruz.
Sayfa 30
Psikoloji