Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde
Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa
Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde.
Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa
Bil ki seni düşünüyorum
Ümit Yaşar Oğuzcan
Düşünüyorum da, hepimiz şurada oturmuşuz, o değerli varoluşmuzu sürdürmek için yiyip içiyoruz. Oysa, var olmaya devam etmek için hiçbir, ama hiçbir sebep yok.