İpek

"Bak, iyi olan nasıl kendiliğinden çıkıyor ortaya. Kuşkusuz ki en doğrusunu Allah bilir. Bizi yöneten ve yönlendiren O'dur"
Sayfa 436
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendi karanlığını tanımayan insan, kendini de tanıyamaz."
Sayfa 432
"Kendini bulmak için. İnsan karanlığını görmezse, kendini nasıl bulabilir?"
Sayfa 432
İnsanın iyi olup olmadığının ilk belirtileri gözlerinde saklıdır, derler bu doğru değil; demiş ona psikolog. 'Bu aptalları kandırmak için uydurulmuş bir yalandır. Sözcükleri söyleyiş biçimi, konuşurken yüzün aldığı hal, daha çok ele verir insan. Ama herkes göremez bunu. Anlayabilmek için ayrıntıları okuyabilme yeteneğinin olması gerekir.'
Sayfa 225
En sevdiğim şey, hava kararırken köylülerin evlerinin önünde oturmaktı.
Sayfa 7