Bir çok kişi gibi bende Beyhan Budak'ı yayınladığı videolarından tanıdım. Öyle ki videolarının hepsini izledim. Hatta defalarca. Kendimi ne zaman kötü hissetsem sanki ihtiyacım olduğunu biliyormuşçasına ihtiyacım olan konuda videolar yayınladı. O benim için kötü gün dostu. Kısa öz ve net bunu söyleyebilirim. Kitaba gelecek olursak eğer videolarında bahsettiği konuları daha detaylı bir şekilde tıpkı seninle konuşuyormuşcasına ele almış. Öyle iyi geldi yaralarıma. Okudum dediği gibi notlar alarak içime sine sine. Bu kitabı herkes okumalı diye düşünüyorum...