İlay

İlay
“dixi et salvavi animam meam.”
@irayu·
·
sabitlendi
“Bu dünyada tek istediği bir sevgi iken terk eden ve bir hakikatin peşinden gittiğine inanmak isteyen insanın o eşsiz kibri…”
Reklam

İlay

, bir kitabı okumaya başladı
Epiktetos
8.6/10 · 2.906 okunma

İlay

, bir kitabı okumaya başladı
Lionel Shriver
8.6/10 · 247 okunma

İlay

, bir kitap okudu
Puan vermedi·173 syf.·
7 günde okudu
·
2026 8. kitabı
Gianfranco Calligarich
7.4/10 · 471 okunma
“Bitmiş gençliğimi, yaşayamayacağım yaşlılığımı düşünüyorum. Gerçekleşmemiş her şeyi, ölü doğan bebekleri, melekleri, sadece hayali kurulmuş sevdaları, seherle yarım kalan rüyaları düşünüyorum ve sonsuza dek ölmüş şeyleri, soykırımları, kesilen ağaçları, soyu tükenen balinaları ve tükenmiş tüm ırkları. Suların terk ettiği, çırpınarak canını kurtaran ve bizim var olmamızı sağlayan o ilk balığı düşünüyorum. Her şeyin denize uzandığını düşünürüm. Her şeyi, doğmayı asla başaramamış ve sonsuza dek ölmüş her şeyi bağrına basan denizi. Gökyüzünün açılacağı ve bütün bunların ilk kez ya da bir kez daha meşruluklarını yeniden kazanacakları o günü düşünürüm.”
Reklam