...hastanenin kendi içinde özel bir evren olduğunu, bizim de onun içindeki, göremediğimiz çekim güçleri tarafından yerlerinde tutulan gezegenler olduğumuzu , uzayda kendi yollarımızda yörüngemizi çizdiğimiz ama yinede birbirimize bağımlı olduğumuzu, bağlantılı olarak da ayrı olduğumuzu düşünüyordum.