Bu bir savaş mıydı ? Bu bir savaş değil SOYKIRIMDI . Yüz binlerce masum can , can verdi , işkenceler, açlık , babalarının evlatlarının gözleri önünde s... kölesi haline getirilip tecavüze uğrayan kadınlar ... Ben ilk defa bir kitabı okurkan ağladım , insanlıktan utandım , ne kadar küçülüp acizleştiğini hissettim . Yaşananlara isyan ettim .Kimsenin ses etmemesine isyan ettim . Ah Suada. Ah Edina . Ah Ayşa . Ah Kerima ve daha nice bu vahşete maruz kalmış kadınlar . Siz bu vahşete nasıl dayandınız .
* KONUŞMAK TEHLİKELİ
SUSMAK GÜNAHTIR ...
Suada bir konservatuar öğrencisi . Biri Müslüman Boşnak diğeri Hristiyan sırp genci olan gençler aşklarını Suadaya açarlar . Biri aşkının karşılığını bulurken Sırp genç '' kalbimde iki kişiye yer yok .'' cevanını alır . 6 nisan 1992 de üç yıl sürecek savaşın ilk kıvılcımı başlamıştır . Suada bu savaşın bedelini ailesi ile birlikte hayır yanıtını verdiği Sırplı gencin eline esir olarak düşmüştür . Suada ve Tarık ... Aşk her şeyi güzel kılarken insanoğlu onu da kirletti . Onlar bu aciz vahşetin sonunda bir kol bir bacak ve bir ruh feda etti .
Keyifle okuyun demek isterdim ama keyifle okunacak bir kitap değildir ...