Gelmiş geçmiş en iyi günlerdi,gelmiş geçmiş en kötü günlerdi;hem bilgelik çağıydı hem ahmaklık;hem inancın devriydi hem şüpheciliğin;hem Aydınlık hem Karanlık bir mevsimdi:umudun baharı, umutsuzluğun kışıydı;hem doğruca Cennete gidecektik ya da tam tersi istikamete-özetle;şu an içinde bulunduğumuz döneme öyle benzer bir dönemdi ki dönemin,sesi en çok çıkan otoritetleri bu günler hakkında -olumlu anlamda da,olumsuz anlamda da-ancak ve ancak "en"sözcüğü kullanılarak konuşulabileceğini iddia ediyorlardı