Orhan Pamuk'un Yeni Hayat kitabında dediği gibi: "Bir insanı özlüyor olmanız, ona dönmeniz gerektiğini göstermez. Bazen özlemeniz gerekir. Bir sabah uyanıp artık özlemediğinizi fark edene kadar."
Orhan PamukYeni Hayat
Sevgili Cemil Meriç, lise yıllarında hoslandığı bir kıza aşk mektubu yazıyor. Kız mektubu okuduktan sonra dalga geçiyor kendince. Ertesi gün canım Meriç, kızın kitaplarının arasına şu notu bırakıyor: " Sen kendime yaptığım en büyük saygısızlıksın." Demem o ki aslında gözümüzün bebeği diye gördüğümüz insanlar yaptıkları bir hareketlere gözümüzden düşebilir.
Cemil Meriç