İrem

İrem
@iremlibrary
Herkesten çok güldü,belli ki acı çekiyor...
Bazı şeylerin eksildiğini hissederiz her köşe başında.Yaşadığımızı zannederiz bir ikindi üstü oturduğumuz taş duvarlarda.Gölgesindeyizdir misafirliğin fakat uzun sürmeyecek .Bu dünya kadar uzun sürmeyecek.Nihayetinde herkes gelip geçecek ve sonra insan yine kendisiyle kalacak.Ellerimiz hüzünlerimizi toplayıp yüzümüze sürecek.Serin bir yastığa baş koyunca şafağa ancak gecenin yolunu izleyerek ulaşabileceğiz...
İnsan ve Duygular
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aşk her şeyden evvel hissi bir alışkanlıktır.Gözlerimiz belli bir güzelin yüzüne alışır;muhayyelemiz belli bir hava içinde sarılı kalır; kalbimiz yalnız bir sesin, bir ismin tiryakisi olur ve işte,bunu değiştirmek zorunluluğu başgösterince insan kendisini çırılçıplak soyulup evinden sokağa atılmış kimsesiz,avare yaşamaya mahkum olmuş hisseder.
Sayfa 36·Kitabı okuyor

İrem

, bir kitabı okumaya başladı
Yakup Kadri Karaosmanoğlu
7.8/10 · 6,7bin okunma

İrem

, bir kitabı okumaya başladı
Friedrich Nietzsche
8/10 · 47,7bin okunma
Ders buddy istiyorum olmak isteyen varsa yazsin