"Merhamet istemiyorum , hiç kimsenin acımasına ihtiyacım yok , merhamet de zülmün bir parçası ; ne bana acıyın ne de çocuğuma .
"Merhamet zulmün merhemi olamaz ."
Herkesin bir umudu vardır.
Bir savaşı, bir kaybedişi,
Bir acısı, bir yalnızlığı,
Bir hüznü…
Çünkü herkesin bir gideni vardır,
İçinden bir türlü uğurlayamadığı.
Turgut Uyar