📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tanıdığı bir sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gercekten üzgünmüş ve yardım etmej istiyormuş gibi söz ederlerdi, ama işin gerçeği, başkalarının acılarından zevk aldıklarıydı; çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı olduklarına inanabiliyorlardı.
-Genellikle insanlar üzgünken günbatımını daha fazla severler
Merakla sordum:
-demek ki günbatımını kırk dört kere izlediğinde epey üzgün olmalısın. Doğru mu?