Kitapta 5 ceset yok?? Kitabın asıl ismi de bu değil zaten, yayınevi uydurmuş geçmiş kitabı okumadan. Çeviri kötü ve yazım yanlışları var tıpkı diğer Agatha Christie kitaplarında olduğu gibi.. İyi bir yayınevi bu konuya artık bir el atmalı diyorum, Agatha Christie gerçekten iyi bir yazar çünkü. Daha kaliteli baskıları hakkeden bir yazar. Kitabın kurgusunu beğendim, keyifli bir kitaptı..