Fatoş

Fatoş
@isminur
Alın yazınızı ancak alnınızın teriyle silebilirsiniz
Göge çıkıp yıldızların ışıltısına ulaşmak yerine,şimdi üzerinde uyuduğumuz toprağın içine girmeyi hayal etmemiz doğru muydu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nereye olursa olsun! Dağbaşlarına,kimsesiz ormanlara veya kalabalık şehirlere! Yalnız adamakıllı uzak ve kimsenin onu bulamayaçağı bir yere!...
Hiçbir şey düşünmüyor,sadece kaçmak,hayatının en korkunç devirlerini geçirdiği bu yerlerden mümkün olduğu kadar çabuk uzaklaşmak istiyordu.

Fatoş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
Beğendi
·
2021 17. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,9bin okunma
Biliyorum, bu taş duvarlardan ter gibi acı sızmaktadır. Onlara hicbir zaman yüreğim sızlamadan bakamamışımdır