Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Hz. Azrail'in Güzelliği (Yaşanmış gerçek bir hikayedir...)
Onk. Dr. Halûk Nurbaki'den gerçek bir hatıra.. Ben, 40 yıllık bir kanser uzmanı olarak maddeyi asan sayısız olayla karşılaştım ve bunları, o olaya şahit olanlarla birlikte belgeleyerek özel bir arşiv yaptim. Bunlardan 1976 yılında yaşanmış bir olayı size nakletmek istiyorum. Kanser hastanesinde başhekimken Serap adında genç bir hanım hastam
Onk. Dr. Haluk Nurbaki den gerçek bir hatıra]
Azrail'in Güzelliği.. GERCEK BIR HIKAYE.. Kanser hastanesinde başhekimken Serap adında genç bir hanım hastam vardı. Bu hastam göğüs kanserine yakalanmış ve tedavi için yurt dışına gitmek istemesine rağmen, bazı formaliteler sebebiyle o imkanı bulamamıştı. Serap ı özel bir ilgiyle bizzat ben tedavi altına aldım. Ve kısa bir süre sonra da
Reklam
Sekerat-ı mevt ölüm anında çekilen sıkıntılar
"Sekr" kişi ile aklı arasına giren, aklı gideren bir hâl demektir ki, aklı gideren sarhoş edici maddelere genel olarak "müskir" ya da "musekkir" adı verilmektedir. Bu kelime gazap, aşk, elem, dalgınlık veya bir acıdan ötürü gelen baygınlık için de kullanılmakta ve bu hâle de "sekr" denilmektedir ki, buradaki
Bir anne sözü yazın... #annelergünü
ANNE SÖZLERİ (KISA ANLAMLI) Annesinin gönlünü kıran büyük günah işlemiş olur. (Hz. Muhammed s.a.v.) Beni benden çok sevdiğine inandığım tek insan annem.
arkadaşlar anne sözleri
ANNE SÖZLERİ (KISA ANLAMLI) Annelerin ve anneliğin önemini anlatmak için bazen uzun uzun cümlelere gerek yoktur. Kısa ama anlamlı bir ifade de anneler hakkında hislerimizi çok etkili bir şekilde anlatır. Ayrıca kısa sözler Twitter, Instagram ve Facebook gibi sosyal medya platformlarında paylaşıma daha müsaittir. Annesinin gönlünü kıran büyük
Merhamet
Merhamet
Timsah gözyaşları ve üretilmiş duygu toplumu için ‘duygu sonrası toplum’ nitelemesini yapıyor S. Mestrovic. Batı’nın dünyanın süregiden adaletsizliklerine karşı takındığı kökten lâkaydîyi duygunun tüketilmesi ile açıklıyor. Duygularla harekete geçme ve ötekine yardım etme isteğimizin körelmesi duygu sonrası toplumun belirtileridir. Duygu ifadeleri kısa ömürlü ve uçucudur. Duygular artık nadiren insanlığa dair genel bir alâka veya adalet talebinin sözcüsüdür. Haber bültenleriyle sınırsız bir biçimde uyarılan duygu giderek takatten düşüyor ve derinleşemiyor, dönüştüremiyor. Duygu sonrasından söz edilmesi duygularımıza karşı uyuştuğumuzu, onları eskisi gibi hissedemediğimizi anlatıyor. Reklamcılıktan dizi film veya haber endüstrisine dek bize bir şey satmak isteyen herkes, duyguları kitleleri manipüle etmek için hoyratça kullanıyor ve bu yüzden duygu hazinemiz tükeniyor. Gerçek olmayan duygular bize duyguymuş gibi sunulduğu için sahici duyguları hissetmekte zorlanıyoruz. Sahte duygular süpermarketinde duygu tüketilen bir meta halini aldığı içindir ki yanı başımızda ıstırap içinde haykıran komşumuzun sesini duymuyor, onun acısını hissedemiyoruz. ‘Kurbanlar karşısında duygudaşlık göstermiyoruz’ diye yazar A. Gruen, ‘aksine kurbanlar bizde tedirginlik yaratıyor, hatta kendi içimizdeki kurbandan nefret etmeye zorlandığımız için kurbanlardan nefret ediyoruz’. Gruen bu kayıtsızlık politikasına ‘normalliğin deliliği’ adını veriyor.
Kemal Sayar
Kemal Sayar
39 öğeden 21 ile 30 arasındakiler gösteriliyor.