Merdümgiriz

Merdümgiriz
@itidal
seni sevince kıpırdayan her şiiri  kahverengi bir çaydanlıkta saklıyorum.  sonra gittin. 
Reklam
En sevdiğiniz şiirlerden paylaşır mısınız?
" Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. “O olmazsa yaşayamam.” demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, Senin onu sevdiğinden… Çok sevmezsen, çok acımazsın. Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem. Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin. Senin değillermiş gibi davranacaksın. Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın. Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın. Çok eşyan olmayacak mesela evinde. Paldır küldür yürüyebileceksin. İlle de bir şeyleri sahipleneceksen, Çatıların gökyüzüyle birleştiği yerleri sahipleneceksin. Gökyüzünü sahipleneceksin, Güneşi, ayı, yıldızları… Mesela kuzey yıldızı, senin yıldızın olacak. “O benim.” diyeceksin. Mutlaka sana ait olmasın istiyorsan birşeylerin… Mesela gökkuşağı senin olacak. İlle de bir şeye ait olacaksan, renklere ait olacaksın. Mesela turuncuya, ya da pembeye. Ya da cennete ait olacaksın. Çok sahiplenmeden, Çok ait olmadan yaşayacaksın. Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi,
Şiir
Merdümgiriz
Bütün benliğinle yöneldiğindi çünkü o: kendini tam olarak içine koymak istediğin tamlık - bütünlük; parçalarını bağlayacak bağlam... Hiç umamadığın anlamlılık - yaşamının tam anlamı işte... Ne çok dağıldın oysa, o günden - öncesinden de - bu yana, ne çok koptun ve parçalandın. -Oruç Aruoba
Adın üç kere geçti Saçma sapan bir filmde Yalnız olsam çok ağlardım, ama annem bakıyordu. Otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime anne dedim, hadi çay koy da içelim...
Merdümgiriz
😇
Adın üç kere geçti Saçma sapan bir filmde Yalnız olsam çok ağlardım, ama annem bakıyordu. Otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime anne dedim, hadi çay koy da içelim...
Merdümgiriz
"Keşke bir gemide olsak..." dedi. "Nereye gittiğimizi bilmeden denizin sonsuz maviliğinde kaybolsak" -Ali Lidar (Diyerek devam ediyor kitabı :) )