Romantizm kitaplarından, aşk kitaplarından hiç hazetmem fakat bu kitap aşkın en gotik, karanlık, zehir kısmını tattırıyor. Gerçek bir klasik. Cidden okunmalı. Asla vıcık vıcık bir romantizm yok. Efsanevi bir kitap.
Okuyalı yıllar oldu fakat aşırı sürükleyici ve ürpertici olduğunu hatırlıyorum. Sanırsam ortaokul yıllarındaydım. Hayran kalmıştım. Bol tıp terimleri vardı içerisinde.