Z

“Çok çatmamalıyım kaşlarımı, çok da gülmemeliyim: ikisi de zararlıymış.”
Sayfa 85
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Önce biraz zor gelecek, ama alışacaksın”
Sayfa 40
Edebiyat
"Ancak insanoğlu nedense daima, elde olanın ebediyen elinde kalmak olmadığını, sahip olmanın korumak olmadığını unutur."
Sayfa 47
Edebiyat
"Durup dinlenmek istedikleri her yerde huzursuzluk, barışı aradıkları her yerde savaş vardı..."
Sayfa 19
Edebiyat
"... 'Olmuş bitmiş, devrini ve hükmünü kaybetmiş olaylar' der dururdum onların üzerinden geçerken. Oysa olmuş bitmiş, devrini ve hükmünü kaybetmiş olaylar için de ağlanabileceğini anladım. Çünkü hiçbir şey olup bitmiyordu ve demek her şey bitmeyen bir zamanda daha doğrusu zamansızlıkta biteviye yaşanıp duruyordu..."
Edebiyat