Başka♡

@izmirkitap·
·
sabitlendi
Unutulmayacak bir yüzünüz var ve ben gördüğüm yüzü unutmam.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne yapacağımı sanıyorsun ki, tenin tenime bu kadar sin­mişken; ömrüm azala azala akarken önümde; gittiğin gerçek bu kadar herkese benzerken ... Senin korkularını, benim in­celiğimi doldurup yüreğime, bıraktığın boşluğu yonta yonta binlerce heykelini yapacağım.
Geleceğe ışık düşüren bir gülüşle gülmeyeceğim kimseye.
Ne mi yapacağım bundan sonra? Ayak izlerimi silmek için sana gelen yolları tersinden yürüyeceğim önce.